Karamsarlığımızı aydınlatan, umutsuzluğumuza tebessümüyle umut olan, yolumuza gözümüz kapalı devam edebileceğimiz sevgili doktorumuz…
Elif Delibaş
Derya Uludüz hanıma gittiğimde ödem, yüksek tansiyon, beynimde bitmeyen sesler, ağrılar, iğne batmaları gibi yaşam tarzımı etkileyen şikayetlerim vardı. Kendisinin bütüncül olarak yaptığı tedavinin 3 ay sonrasında, kendimi enerjik, oksijenleneli ağrısız, yangılarımdan kurtulmuş normal tansiyonumla yaşarken buldum. 15 sene çektiğim sıkıntılardan sonra ilk kez nefes aldıran hocama; insanlığı, yaklaşımı, bana beni güvende hissettiren samimiyetine sonsuz teşekkür ediyorum. VAROLUNUZ DERYA HOCAM.
Jale Saraçoğlu
Yaklaşık 10 yıldır migren hastasıyım ağrım tek taraflı olup genelde ayda 15 kez ağrım oluyordu. Çeşitli tedavi yöntemleri botoks ve akupunktur denemiştim migrenime iyi gelmemişti. Derya hocamı araştırıp tedavi olmaya karar vermiştim iyi ki yollarımız kesişti. Ağrılarımda büyük ölçüde azalma oldu ayda 15 kez tutan migrenim yarı yarıya düştü ağrımın şiddeti azaldı ağrı kesici olmadan migrenim geçmeye başladı. Derya hocamın uyguladığı tedaviler beni ve hayatımı olumlu yönde etkiledi. Kendisine çok teşekkür ediyorum.
Melike Kain
25 yıllık bir migren geçmişim var. Çok ağrılı ve artık umudumun bittiği bir dönemde 2022 ekim ayında Derya hocama geldim. Burada muayene ve girişimsel tedaviler yapıldı, davranış ve egzersiz olarak bedenimin ihtiyaç duyduğu uygulamalara katıldım tedavinin sonucunda ağrılarım yüzde 90 azaldı. Kendisine ve ekibince çok teşekkür ediyorum.
Özgül Mumcu Çelebi
15 günlük bas ağrım sonrasında geldim ve tedavi sonrasında ağrılarım son buldu. Derya hocanın güler yüzü ve ilgisiyle çok mutlu ayrıldım.
Dilara Yılmaz
Burada ilkokul gibi başlayıp ilerleyip mezun oldum. Konuşma okuma yazma becerilerini yeniden kazandım. Kaybolma korkularım vardı, şu anda çok daha iyi açılmış hissediyorum. Tüm ekibe ilgileri ve güler yüzleri için teşekkür ederiz.
Merve Bicil
Derya hocam ile 3 ay önce tanıştım. 25 senedir migren hastayım. Bana uyguladığı tedavi sonucu 3 aydır hiç migren atağa yaşamadım. Hayatıma yeniden kavuştum. Hayatın ağrısız ne kadar güzel olduğunu bana gösterdi canım hocam. İyi ki varsınız hocam. Şunu anladım hiç kimse migren ile yaşamak zorunda değil. Eğer migren hastası olmak istemiyorsanız ve hayatınıza yeniden kavuşmak istiyorsunuz mutlaka Derya hocam ile tanışmalısınız. İyi ki sizi tanımışım Derya hocam. Her şey için çok teşekkür ederim.
Ebru Uluer
Merhabalar ben 48 yaşındayım Berlin’de yaşıyorum. Yeni tedaviye başlama rağmen %90 ağrılarım azaldı. 17 senedir bu ağrıyı çekiyorum. İğne tedavisi sonrasında çok rahatladım. Bazen haftada 2-3 ağrım varken şimdi ayda 2 düştü. Baş ağrımın nedenlerinden biri de solunum yolu imiş. Derya hocamla beraber bu süreci en iyi şekilde atlatırız inşallah.
Suat Kisa
Çok şey söylemek istiyorum aslında, ben vertigolu migren hastasıydım. Teşhisim yıllar sonra Derya Hoca tarafından koyuldu. Gerçekten hayattan hiç tat almıyordum, iyileşme umudum kalmamıştı. Anneme de aynı teşhis koyulmuştu. Derya Hoca önce annemi sonra beni iyileştirdi. Bizim migrenimiz vertigolu migren ve çok sık görülen bir rahatsızlık değil. Derya Hoca sağ olsun 7 ay içerisinde minimum ilaç kullandırarak, psikolojik destek ve ilaç tedavisiyle iyileştirdi. Tüm çevreme tavsiye edebileceğim tek doktor. Bu konuda ondan başkasına güvenemem artık. Çok teşekkür ediyorum.
Hazal Açıkgöz
31 yaşındayım, 10 yıldır migren hastasıyım. 3 aydır tedavi görüyorum. Tedaviden önce ayın yarı dönemi migren ataklarım olurdu ve çok şiddetli geçerdi. Beyin 360 Kliniğindeki tedavime başladıktan sonra ataklarım ciddi oranda azaldı. Hayatım daha konforlu hale geldi. Her ay kesin atağım olur dediğim dönemde ataklarım olmadı. Klinikte A'dan Z'ye bütün hayatım şekillendirildi ve Derya hocanın tedavisiyle birlikte artık çok daha iyiyim. Herkese sonsuz teşekkürler.
Seda Korkmaz
18 yaşında migrenim başladı. Ağrılarım çok ağırdı, haftanın 5 günü acil servise gidiyordum. 8 aydır Beyin 360 sağlığı merkezinde tedavi görüyorum. Şu an ağır bir ağrım kalmadı. Bütüncül bir tedavi aldım. Çok memnunum. Bütün hocalarıma teşekkür ederim.
Ferdane Dokuyucu
10 yıldan beri süren baş ağrım var. Çok doktora gittim, ayda 20 gün ağrı çeliyordum. 4 ay tedavi oldum. Şu anda çok şiddetli ağrım kalmadı. Bütüncül bir tedavi gördüm. Hocamıza çok teşekkür ediyorum.
Safiye Yurtbakan
İlkokul 5’inci sınıftan beri baş ağrısı çekiyorum. Kullanmadığım ilaç kalmadı. Klinikte 5 aydır tedavi görüyorum. Yoğun baş ağrılarım ayda 1-2 hafif ağrılara düştü. Diyet programı hariç diğer tedavi programlarını uyguladım. Klinikten memnunum, ilgili ve alakalı çalışanları var. Derya hocama teşekkür ederim, çok mutluyum.
Ömer Demir
1996 senesinden beri bel ve ayak ağrısı çekiyorum. 3 aylık bir tedavi sürecim oldu. Ağrılarımda %90 oranında azalma oldu. Derya hanımın bütüncül tedavisi sayesinde sorunlarım çözüldü. Derya hocamızı ailecek çok seviyoruz. Bütün kliniğe çok teşekkür ederim.
Ömür Gözlüklü
Nisan ayında hocamıza geldim. Tedaviye başladım. Baş ağrılarım %80 iyileşti. Tedavi süresinde hocamın tüm tavsiyelerine uydum ve faydasını gördüm. 2019 senesinin sonundan beri çok şiddetli ağrılarım vardı. Şimdi çok rahatladım. Ağrılarımda %80 azalma oldu. Hocamızı çok seviyorum ve tavsiye ediyorum, Allah ondan razı olsun.
Gülgün Akyıl
45 yaşındayım, 25 senedir ağrım var. Sürekli iğne-ilaç kullandım. 4 senedir araştırdım. Derya hocamızı buldum ve tedaviye başladım. 4 aya yakın tedavi sürdü, şimdi çok şükür iyiyim. Bütüncül tedavi çok işime yaradı. Hayatımı düzene soktu. Çok memnunum. Hocamıza çok teşekkür ederim. Güler yüzü ilgi ve alakası tatlı dili beni çok mutlu etti.
Zühre Muhittinoğlu
Benim 1 ayın içerisinde 15-20 ağrım oluyor. Sürekli basım yerde ağrılar içerisinde. Bir sürü tedaviler uygulandı hiçbiri fayda etmedi. Ben Derya Hocamı TV programlarında gördüm. Hiç kaçırmadan izliyordum. Hocamız benim vitamin eksikliklerini tamamladı, fizik tedavi uyguladı, işlemler yaptı. Tedavi ile beraber ağrı kesici kullanımın tamamen azaldı. Ağrılarım artık hiç inatçı değil ve sıklığı çok azaldı, ben %90 daha iyiyim. Çok şükür ağrılarım bitti. Sonsuz teşekkür ederim, iyi ki varsınız.
Aysel Kahraman
35 yıldır migren hastasıyım. Kendimi çaresiz hissederken Derya Hocamızla karşılaştım. Ayda ortalama 12 gün migren ağrısı ile yaşıyordum. Çok fazla ağrı kesici kullanıyordum. Derya Hocamızın uyguladığı tedavi yöntemi ile atak sayım ayda 4’e kadar düştü ve ağrılarımın şiddeti oldukça azaldı. Hayatim pozitif bir şekilde değişti. Kendimi yeniden doğmuş gibi hissediyorum.
Aynur Gönül
Ben 27 yaşındayım. Yaklaşık 10 yıldır dönemsel olarak şiddetli baş ağrısı çekiyorum. Ocak ayı itibariyle şiddetli baş ağrısı şikayetiyle Derya Hocaya geldim. Derya Hocam kümöz migren teşhisi koydu ve 1 aylık ilaç tedavisine başladık. Bu süre zarfında hiç baş ağrısı yaşamadım. Daha sonra girişimsel işlem uygulandı. Derya Hocamın uygulamış olduğu tedavilerle ve bana vermiş olduğu önerilerle 10 yıldır çektiğim baş ağrısını şu an itibariyle hiç yaşamıyorum. Derya Hocama teşekkürlerimi sunmak istiyorum. İyi ki varsınız.
Kürşat Ünal
30 seneden fazla süren ayda 15-20 atak geçirdiğim baş ağrılarım var. Tedavi görmeme rağmen hiçbir tedaviye yanıt alamadım, iki kez botoks yaptırdım onun da faydasını göremedim. Çok zor zamanlar geçirirken Derya Hocayı televizyonda gördüm. Çare olacağını düşündüm ve randevu aldım. Resmen mucize gibi beni ağrılarımdan kurtardı. Derya Hoca bana uygun olan bir tedavi programı hazırladı. Hepsine uygun ve düzenli tedavilerimi aksatmadan geldim gittim. Kendisine minnettarım.
Nehir Küçükvardar
Eşimin baş ağrısı şikâyeti için Derya Hocaya başvurduk. Biz 34 yıllık evliyiz ve ilk evlendiğimiz zamandan beri her gün baş ağrısı oluyordu. Dışarı çıkamıyoruz, tatile gidemiyoruz, hiçbir aktivite yapamaz haldeydik. Günde en az 6 ağrı kesici kullanıyordu eşim. Ağrısız bir gün geçirmek mümkün değildi, inancımız da yoktu açıkçası. Bir programda Derya Hocayı gördük ve gerçekten ben Derya Hocaya inandım, güvendim. Şu anda eşimin 45 sene sonra ilk defa hiç ağrısı yok. Beraber vakit geçiriyoruz, o kadar mutluyum ki. Eşim bana “Yaşadığıma seviniyorum” dediğinde çok duygulandım. Ne kadar teşekkür etsem az.
Ayşen Ateş
Annem Kasım ayında uykusuzluk ve ağrı şikayetleri ile tedavi sürecine başladı. Kendisi 53 yaşında ve her gün ağrı ve mutsuzlukla uyanıyordu. Derya Hoca ile Kasım ayında görüştü, yapılan tedaviler ile farklı bir insan olarak hayatına devam ediyor artık. Derya Hoca, Ayhan Hoca ve Ömer Hoca'nın katkıları ve emekleri ile annem 3 ayda uyku, bağırsak rahatsızlığı ve ağrı şikayetlerinden kurtuldu. Emeği geçen tüm hocalara teşekkürler!
Aslı Ardıç
Annemi kliniğe getirdim. 25 yıldır baş ağrısı çekiyordu Derya hanıma televizyonda gördük. Bu konularda çok başarılı olduğunu şu anki tedavisinden sonra kesinlikle emin olduk. Kendisini çok seviyoruz, tedavisinden dolayı çok teşekkür ediyoruz. Annem aynen şöyle diyor “Hayatımı ona borçluyum. 3 seanstan sonra ağrı kesicileri hayatımdan çıktı.”
Zirek Sami
Derya Hocaya baş ağrısı için başvurdum. Ağrılarım her gün oluyordu hiç yataktan kalkamıyordum çalışamıyordum. Sürekli midem bulanıyordu. Çok hastanelere, acillere gittim, bir türlü bu ağrılarına çare bulamadım. Tesadüfen televizyonda Derya Hocayı gördüm ve gelmeye karar verdim. Bana tedaviler uygulandı ve artık baş ağrım yok denilecek kadar az, neredeyse hiç ağrım olmuyor. Ben herkesin gelmesini tavsiye ediyorum. Çok memnunum.
Esra Özçakan
Derya Hanıma gelme sebebim son zamanlarda sıklaşan çevremin de fark ettiği unutkanlıklardı. Artık günlük aktivitelerimi tek başıma yapamaz bir haldeydim. Bu durumun farkında olmak ve elimden bir şey gelmemesi beni moral olarak çok kötü hale getirmişti. Bir yakınımın tavsiyesiyle Derya Hocama geldim. Burada sadece unutkanlıklarım değil moralim ve psikolojim de düzeldi. Eskiden hep donuk bir ifadem vardı hiç iyileşemeyeceğim ve daha kötüye gideceğini sanıyordum. Derya Hanım ile olan tedavimi tamamladım ve kendimi hiç olmadığım kadar iyi hissediyorum. Yakınlarım eski Saliha’nın geri döndüğünü söyledikçe dünyalar benim oluyor. Kendimi çok daha iyi hissediyor ve tüm ekibe teşekkür ediyorum.
Saliha Kalfazade
61 yaşındayım. Unutkanlık şikayetlerim için Derya Hanıma geldim. Daha önce bununla ilgili hiç doktora gitmemiştim çünkü iyileşmek için hiç umudum yoktu. Kliniğe geldiğimde bana tedavi yöntemlerinden bahsettiler daha önce böyle bir unutkanlık tedavisi veya cihaz ile tedaviyi hiç duymamıştım. Şu an tedavimin 2. Ayı bitti. Her kliniğe gelip gittiğimde kendimi daha iyi hissetmek bana hayat enerjimi geri kazandırdı. Psikolojim çok daha iyi kendimi daha aktif hissediyorum. Unutkanlığım %70 daha iyi diyebilirim. Keşke daha önce gelseydim Derya Hanıma. buraya geldikten sonra hayatım değişti. Ne kadar teşekkür etsem az.
Serpil Pekcan
Derya Hanım ile tedaviye başlamadan önce kronik migren ağrıları çekiyordum. Ortalama ayın 15-20 günü ağrı atağı ile geçiriyordum. Derya Hanım ile tedavi sürecine başladıktan sonra ağrılarım yok denebilecek kadar azaldı. Şu anda ayda 1 kez anca atacağım oluyor. Ki o atağım da dayanılmayacak seviyelerde değil. Hayat kalitemi eski haline getirdiği için Derya Hanım ve tüm Beyin 360 ekibine çok teşekkür ederim.
Ezel Sıla Özkan
27 Yaşındayım, kronik migrenin var, Ankara'dan geldim. Her ağrım vardı. Yürürken bile ağrım vardı. Sırtım da ağrıdan tutulma bile oluyordu. Hareketlilik ağrımı arttırıyordu. Uyku bile uyuyamıyorum. 14 senedir ağrım devam ediyordu. Lise döneminde daha da arttı. Her şeyi denedim. İlaç akupunktur hacamat dahil. Eylül ayında kliniğe gelmeye başladım. Tedavi sürecinde dişlerimi sıktığımı öğrendim. Mükemmelliyetçiyim bunu tedavi sürecinde öğrendim. Kliniğin bütüncül yaklaşımı sayesinde birçok tedavi ile ağrılarımdan yüzde seksen oranın da kurtuldum. Egzersizler desteği sayesinde hayatım değişti. Yürüyüş, beslenme değişikleri yaptım. Çok memnunum tedaviden, bütüncül tedavi uygulandı. Teşekkürler.
Yasemin Yüksel
12 Yaşındayım 3 yıldır baş ağrısı çekiyorum sadece ilaç tedavisi gördüm sonuç alamadım, Derya hocamızı internette araştırarak buldum terapi aldım ilaç tedavisi gördüm şu anda hiç bir baş ağrım kalmadı gayet iyiyim Derya hocama çok teşekkür ederim iyi ki gelmişiz iyi ki tanımışız.
Eren Çalışkan
Ben 28 yaşında Fethiye’de yaşayan bir avukatım. Derya hocanın kliniğine şiddetli ve sık olan migren ağrılarımdan dolayı geldim. Ağrılarım artık acile gitmeden geçmiyor ve ağrıyacak korkusu bile psikolojimi bozuyordu. Daha önce çeşitli ilaç tedavileri denedim. Derya hocayı Google’da doktor araştırırken gördüm sonra Instagram’dan takip etmeye başladım ve daha sonra kendisinden randevu aldım. Gerekli tetkikler yapıldı ve bir takviye ve migren aşısı ile 3 aydır hiç migrenim tutmadı. Derya hoca iyi ki var, onu çok seviyorum. İyi ki buraya gelmişim keşke daha önce gelseydim dedim. Randevu sırasındaki yaklaşımları inanılmaz sıcaktı ben migreni olan herkesin mutlaka gelmesini tavsiye ediyorum.
Aysel Ece Bakırcı
31 yaşındayım ve 16 yıldır giderek kötüye giden bir migren savaşı veriyordum. Gitmedik hastane doktor denenmedik yöntem bırakmadım. Sinir blokajı, akupunktur, antidepresanlar, spor, meditasyon... Her şey en iyi ihtimalle geçici rahatlık yaşatmıştı. Derya Hocayla tanışmamız bir yıl kadar önce oldu. Açıkçası çok umutlu olmadığım bir evresindeydim artık hastalığın. Hocamın muayenesi ardından birkaç test ile tedaviye başladık. Burada belirtmek isteyeceğim şey, bir şeyi yapmadık her şeyi yaptık. Bütüncül tedavi yöntemleri ile ilerledik, bu süreçte sabırlı ve kararlı olmayı öğrendim. Tedavinin ortasında vazgeçmiş olsaydım, bugün de tatsız bir gün olabilirdi. Artık migren yapmak istediklerimin üzerinde karanlık bir bulut gibi dolaşmıyor. Arkadaşlarıma, çalıştığım insanlara söz verirken "ama migrenim tutmazsa" gibi bir dipnot vermek zorunda hissetmiyorum. Bu tedavinin kazancı bu oldu, tedavi ve yönlendirme ile artık fonksiyonel bir birey olarak yaşayabiliyorum ve bunu sevdiklerim de gözlemliyor. Benim gibi ilk aşamada kararsızlık yasayan ve daha önceki başarısız tedavilerden yılmış hastalarla deneyimimi paylaşmak istedim. Derya Hocama klinikte yanımda olan herkese teşekkür ederim!
Efecan Hepaksaz
25 Yıldır migren hastasıyım 6 ay önce Derya hocama tedavi ye geldim ağrılarım son buldu, yeniden doğdum. Çok teşekkür ederim, her şey çok başarılı, her şey için çok teşekkür ediyorum.
Çiğdem Tosun
Benim baş ağrılarım 13 yaşından beri var şu anda 52 yaşındayım haftanın 5 günü ağrılarım oluyordu. Bir tek bu ağrıyı ağrı kesici geçiriyordu, bazen de acillere gidiyordum. Ayda 15’ten fazla ağrı kesiciler alıyordum. Botoks yaptırdım iki kere ama işe yaramadı. Derya hocama geldikten sonra yaşam kalitem arttı. En başta bana verilen perhiz ile bir şeyler yoluna koydum diye düşünüyorum. Baştan çok karamsar olmuştum perhiz denince ama gözümü kararttım. Perhizimle sadece inanılmaz fark etti. Ben de histamin ve gluten yüksekliği çıktı. Onları tedavi ettiler. Şu anda çok iyiyim, hiç ağrı kesici içmedim. Ağrılarım yok. Benim için Derya Hocam bir tane. İyi ki tanımışım. O kadar mutluyum ki. Her şey için teşekkür ediyorum.
Fatma Karabacak
Kliniğe gelmeden önce her gün ağrılarım vardı. En çok sağ omuzlarda belirgin kusma eşlik ediyordu çok şiddetli ağrılar vardı. Çok fazla ağrı kesici kullanıyordum. Ağustostan beri hocama takipliyim. Tedaviden sonra çok şükür hayatımda bu ağrılar olmadan yeniden doğmuş gibiyim. Ağrı kesici hiç almadım, öncesinde her gün alıyordum.
Dinara Çerkezowa
20 yıldır ağrı çekiyordum, haftanın 3 günü baş ağrısı çekiyordum yatıyordum. Ağrım şiddetlenince günlük 3-4 tane ağrı kesici alıyordum. Yaşamım enerjim yarıya düşmüş durumda idi. Buraya başlayınca ilaçlardan önce Derya hocayı görünce ağrım azaldı. Bugüne kadar hiç ağrı kesici kullanmadım. Her aşamada daha da rahatlıyorum. Başlayalı 2 ay oldu. Çok iyiyim hiç ağrı kesici kullanmadım, başım ağrıyor diye yatmadım. Çok enerjiğim.
Kadriye Köşeci
Kliniğe gelmeden önce her gün ağrılarım vardı. En çok sağ omuzlarda belirgin kusma eşlik ediyordu çok şiddetli ağrılar vardı. Çok fazla ağrı kesici kullanıyordum. Ağustostan beri hocama takipliyim. Tedaviden sonra çok şükür hayatımda bu ağrılar olmadan yeniden doğmuş gibiyim. Hem de hiç ağrı kesici almadım. Öncesinde her gün ağrı kesici alıyordum.
Havi Abdullah
48 yaşındayım ve bankacılık yapıyorum. 21 yıldır şiddetli baş ağrısı problemim var. Kayseri’de gittiğim doktorlar migren teşhisi koydular. O tarihten beri muhtelif ilaçlar kullanıyorum son 4 yıldır her gün ağrım var ve ayda 20’den fazla ağrı kesici alıyorum. Menopoz ile ağrı şiddeti ve sıklığı arttı, psikolojimi olumsuz etkiledi. Her sabah ağrı ile uyanıyordum ve ayda 2-3 kez hastaneye gitmem gerekiyordu. Beni mutsuz, keyifsiz hissettiriyordu, hayattan tat alamıyordum. Sonunda nasıl çözüm bulunur diye araştırırken Derya hoca ile tanıştım. 2,5 ay önce kliniğe geldim. Tedaviler verildiğinde tüm aşamaları eksiksiz yapmaya başladım. Migren aşısına başlandı, takviyeler verildi. Bana çok iyi geldi. Son 2,5 ayda sadece bir kere şiddetli ağrım oldu. Artık kendimi çok daha iyi hissediyorum.
Nida Soysal
Biz ilk 20 Ekim 2020 tarihinde Derya hocama geldik. İlk gelme nedenimiz mutsuzluk, hayata küsme, yaşadığım unutkanlıklar ve baş ağrılarıydı. Bu zamana kadar tek başına seyahat edemiyor, spor yapamıyor, gazete okuyamıyor, arkadaşlarla buluşmaktan keyif alamıyordum. Kahvaltı gibi normal günlük rutinleri bile yapmak istemiyordum. O dönem çok kötüydüm, her taraf karanlık geliyordu. Çevremle tüm ilişkimi kesmiş, hiç kimseyle konuşmuyordum. Bir insanın yaşayabileceği tüm depresif durumların tamamı bende mevcuttu. Hepsi üst üste birikmişti. Ve ilginç bir şekilde bunların hiçbir nedeni de yoktu. Kızım bayağı bir araştırma yaptı. En sonunda Derya hocamı bulduk. Derya hocama gelip tedaviye başladıktan sonra kendimi çok fazla güvende hissetmeye başladım. Bana bir doktordan ziyade ekibiyle birlikte bir yaşam koçu gibi davrandı. Gerek Ayhan hocanın gerek diğer doktorların, tüm ekibin bize yaklaşımıyla mutlu bir şekilde çıktık. Terapiler çok iyi gitmeye başladı ve tekrar mutlu bir insan oldum. Tekrar gazete okumaya, spor yapmaya başladım. Uykum düzene girdi. Daha önce gittiğimiz hiçbir doktor uyku apnesi olabileceğini söylemedi. Derya hoca bunu söyleyince de ihtimal vermedik. Ama Derya hoca ve ekibinin verdiği destekle daha önce hiç normal bir şekilde uyuyamazken şimdi uyku hapı almadan düzgün bir şekilde uyuyabiliyorum. 5 ay gibi kısa bir zaman içinde hayatımda çok büyük değişiklikler oldu. İlk başlarda zordu. Testlerden, terapilerden dolayı yoruluyordum. Ama sonrasında adeta bir kelebek kadar hafif hissetmeye başladım. Daha önce yapamadığım her şeyi sorunsuz bir şekilde yapabilmeye hayattan tekrar zevk almaya başladım. Daha önce tek bir doktora gider ne derse yapardık ama hiçbir verim alamazdım. Hem günlük yaşamda hem de teşhiste hiç ilerleyememiştik. Ama Derya hocaya geldikten 5 ay sonra büyük bir depresyonun bu hale gelmesi, gündüzleri yataktan bile kalkmak istemezken şimdi saat yedi buçukta kalkıp makyajımı yapıyor, kahvemi içip spora gidiyorum. Burada önemli bir nokta daha var aslında. Daha önce doktorlar hep ilaca yönlendirmişlerdi. Derya hoca ise gıda takviyeleriyle, yeme alışkanlıklarımda yaptığı değişikliklerle, uyku düzenimi düzelterek beni daha başka bir insan yaptı desem yeridir. Benim bu şekilde düzelmemden, iyileşmemden dolayı kızlarım da çok mutlu oldular. Derya hocaya ve ekibine çok teşekkür ediyoruz. Artık ailece çok mutluyuz.
Mübeccel Ergin
29 yaşındayım, öğretmenim, eğitimciyim. 12 yaşından beri ağrılarım var ve buraya gelmeden önce ayda 10 günüm ağrılı geçiyordu. Işimi eşimle ilişkimi iş hayatımı çok olumsuz etkiliyordu. Yatıp 2-3 gün uyumam gerekiyordu. Bu konuyla ilgili migrenim var ya da başım ağrıyor diye ilaç dışında bir tedavi görmek için uğraşmadım.Şehir şehir dolaştım bir sürü hastaneye gittim. Özel, devlet, klinik her türlü yerleri araştırdım. Ama hiçbir şekilde sonuç alamadım buraya geldim Derya hocama ve Ayhan hocama çok teşekkür ediyorum hem psikolojik olarak daha iyiyim hem fiziksel olarak daha iyiyim, hem daha mutluyum baş ağrılarım çok daha azaldı. Eskisi gibi yatakta çok uzun durmuyorum şöyle bir şey var migrenim tuttuğunda eskisi kadar acı çekmiyorum. Yine birkaç gün yatsam bile o çektiğim acı azaldı. Bu benim için çok güzel bir şey, ağrılarımın sıklığı da çok çok azaldı. Ağrı kesiciler içiyordum 14-15 yaşımdan beri Şu an 29 yaşında olduğumu düşünürsek 15 yıldır falan ben anti depresyon ilacı kullanıyordum.10 miligramla başlamıştım en son buraya geldiğimde 60 mg içiyorum. İnanılmaz yüksek dozda ilaçlar içiyordum. Atak döneminde kullandığın ağrı kesiciler vardı. Bunların hepsini bıraktım Anti depresansız yaşanacağını da gördüm. Çünkü onlarsız yaşayamayacağını düşünme aşamasındaydım. Yani anti depresyonsız olmayacak diye düşünüyordum. Ama şu anda antidepresan kullanmadan da oluyormuş dedim yani...Dokuz yaşımdan beri başımın ağrıdığını söylemiştim on yaşımdan beri ağrı kesici kullanmaya başladım. Anti depresyon içtim Sara yani epilepsi ilaçları verildi bana, yani migrende etkili olur mu olmaz mı diye denemek için içtim. Akupunktur yaptırdım, hacamat yaptırdım, sülük yaptırdım, blokaj yaptırdım sinir blokajı yaptırdım. Hiçbirinden fayda görmedim. Oysa Derya Hocama geldikten sonra ağrılarımdan %60 -70 kurtuldum, bu oranı veriyorum çünkü henüz tedavimin ortasındayız. 3 aylık bir tedavi sonucunda en az yüzde elli düzelirsin dediler ama henüz 6. Haftada bu kadar iyileşmeyi beklemiyordum doğrusu. Hepsinden önemlisi de tüm ilaçlarımı keserek bunu başardık.
Esra Üzümcü
Adım Hande, 41 yasındayım. Yaklaşık 20 yıldır migren hastasıyım. Özellikle adet dönemimde ataklarım fazlaydı. Evlilik ve hamilelik surecinde hiç atak yasamadım. Fakat işe başlama ve emzirme dönemimde haftada 2-3 atağa kadar arttı. Migren artık hayatımı etkiliyordu. Atak sırasında 48 saate yakın karanlık odada yatmam gerekiyordu. Bazen çalışmama engel oluyordu. Derya hanıma özellikle pandemi ile birlikte kapanmayla ataklarımın artması ve özellikle ailemin baskısıyla gelmeye karar verdim. Derya hocaya gelmeden önce başka tedavi deneyimlerim oldu. Epilepsi hastalarına verilen ilaçları kullandım fakat bu geçici bir yöntem oldu. Derya hocayla birlikte bütün ağrı geçmişimi, psikolojik geçmişimi ve sindirim geçmişimi değerlendirdik. Bana bir tedavi uygulamaya karar verdi. Davranış değişim terapisine başladık. Farklı çeşitli yönlendirmeler yaptı, serum tedavisi, ağrılarım için FTR tedavisi aldım. Sonuç olarak başlarda ataklarım devam etti. Fakat şu an 2. aydayım ve bir ay içinde 2 atağım oldu. Gelen ataklar 48 saat ile 36 saat arasında değişiyor, eski ilaçlarımı kullanmıyorum. Doğru yolda olduğuma inanıyorum ve herkese öneriyorum...
Hande Bargu Celayir
31 yaşındayım. 2003 yılında başımın sol tarafında bir ağrı başladı. Yemek yiyemez, konuşamaz, öksürüp hapşıramaz haldeydim. Yıllarca birçok doktora gittim; trigeminal nevralji dediler. Bir sürü ilaç kullandım, resmen ilaçlardan zehirlendim. Sonra Derya hocama geldim. Bir ilaç tedavisine başladık ve 2 ay sonunda artık tamamen ağrılarım geçmiş durumda. Önceden konuşamaz, yemek yiyemez haldeki ben şimdi gayet iyiyim. Derya hocama çok teşekkür ederim, beni hayata döndürdü.
Zehra Türklü
57 yaşındayım. Yıllardır migren ağrısı çekiyorum. 23 sene önce başımda bir elektrik çarpması hissettim ve bu şekilde başladı. Ağrılarım hep çok şiddetliydi. Sağ tarafımda bir noktada ağrım oluyordu. Günde 7-8 nöbet geçiriyordum. Ankara ve İstanbul'da bir sürü doktora gittim, birçok tedavi denedim. Hiç uyuyamıyordum, çocuklarımla ilgilenemiyordum, hep hastaydım. Yıllar sonra Derya hocama geldim ve sadece tek bir vitamin ile ağrılarımı %90'dan %5'e kadar indi. Neredeyse hiç nöbet geçirmiyorum artık. Şimdi çok rahat uyuyorum, çocuklarımla rahat rahat ilgileniyorum, evimin işlerini rahatça yapabiliyorum. Hocama teşekkür ederim.
Sevilay Yılmaz
43 yaşındayım ve yaklaşık 15 senedir migren ile boğuşuyorum. 10 yıl önce auralı migren teşhisi aldım. Yıllardır çok çok ciddi sıkıntılar çektim. Ayda en az 1 kez kol uyuşması, ciddi ağrı atakları, konuşma zorlukları ve unutkanlık atakları yaşadım. Önce hafif bir kol ağrısı ve uyuşma ile başlayan atak ağzımda uyuşma, gözde görme bozukluğu ve inanılmaz şiddetli ağrılı atakları ile devam ediyordu ve ataktan sonraki 1 ay korkunç bir beyin sisi, düşünme zorluğu ve unutkanlık problemleri yaşıyordum, gözlerim görmez oluyordu. Bu durum günlük hayatımı çok kötü etkiliyordu. 2 ay önce Derya hocama geldim ve ilaç almadan takviyelerle ve serum tedavileri ile beni bir tedaviye aldı. 1 aydır hiçbir atak yaşamadım. Ağrım olsa da çok hafif bir baş ağrısı oluyor. Derya hocama teşekkür ediyorum.
Selva Duruak
Oğlum Alp 12 yaşında çok sık baş ağrıları yaşıyordu. Artık baş ağrılarından okulda derslere odaklanamıyordu, hayatını olumsuz yönde etkiliyordu. Ağrıları çok şiddetli oluyor, mide bulantıları yaşıyor ve uzun süre geçmiyordu. Tedavi için sürekli bir araştırma içerisindeydik. Rutin kontroller yaptırdık ama herhangi bir tedavi uygulanmadı. Derya hanımı internetten araştırıp geldik. Muayene etti, bizi dinledi ve ilaç değil vitamin tedavileri ile Alp’in her gün olan şiddetli baş ağrıları şu anda 5 ayda 2 defaya kadar azaldı. Artık hiç başı ağrımıyor. Şimdi çok daha mutlu, çok daha hafif ağrıları oluyor ve eskiye göre hayatı çok daha iyi durumda. Teşekkür ediyoruz hocamıza.
Nurgül Aslan
54 yaşındayım ve kendimi bildim bileli migren ağrısı çekiyorum. Son 2 yıldır her gün şiddetli baş ağrısı çekiyordum, geceleri uyuyamıyordum, günlük işlerimi yapamıyordum, ailemle ilgilenemiyordum, çalışırken ağrılarım agresif bir insana dönüşmeme sebep oluyordu. Sürekli ağır ağrı kesiciler kullanmaya başladım. Ağrılar boynumdan giriyordu ve beni adeta felç ediyordu. Derya hanıma geldiğimden beri burada başladığım tedavinin ardından son 2 aydır neredeyse hiç uyanmadım geceleri. Kendimi eskiye göre %90 daha iyi hissediyorum. Daha da iyi olacağına inanıyorum. Teşekkür ediyorum.
Binnur Yamaç
Benim annem 18 yıldır trigeminal nevralji hastası. Birçok doktora gittik, bütün tedavileri denedik ama bir sonuca varamadık. Özellikle yaz ayları ağrıları çok artıyor ve konuşamayacak günlük hayatını sürdüremeyecek hale geliyordu ve bu durum şiddetlendikçe ilaçlarının dozunu arttırıyordu. Bu da kan değerlerinde ciddi bozulmalara sebep olmaya başladı. Eylül ayında Derya Hanımı bulduk. Annemi getirdim, burada tedavi sürecine başladık. Annemle çok güzel bir iletişim kurdular ve bu da annemin tedaviye dört elle sarılmasını sağladı. İlk geldiğimizde günde 5 ilaç içerken şimdi yalnızca 2 ilaç içiyor. Eskiden telefonla bile konuşamıyorken şimdi istediği gibi iletişim kurabiliyor. Çok teşekkür ediyoruz.
İlknur Çelebi
Oğlumun 3 yıldır devam eden çok şiddetli baş ağrıları vardı. Daha önce birçok doktora gittik, en sonunda yorumları okuyup araştırıp Derya hanımı bulduk. Derya hanım bunun migren olabileceğini ve davranış değişim terapisi ile problemin kolaylıkla çözülebileceğini anlattı. Terapiye başladık ve oğlumda insülin direnci olduğu ortaya çıktı. Derya hanım bazı vitaminler başladı ve sonucunda bu sorunu da çözdük. Ayda 10 kez ve çok şiddetli olan ağrısı şu anda 3 ayda 2 kereye kadar indi. Çok teşekkür ederiz.
Alev Paktuna
Oğlum 6 yaşındayken baş ağrısı problemi başladı. Gözleri bozuk sandık, sonra sinüzit olabilir dediler. Doktorlara gittik bere takmasını önerdiler gönderdiler sürekli ağrı kesiciler içti. Bir ara ağrıları azaldı, sonra pandemi döneminde tekrar baş ağrısı atakları geçirmeye başladı. Beyin MR'ı çektirdik, migren olduğunu ve yapılacak bir şey olmadığını söylediler. Sonradan Derya hanımı aradık, yorumları okuduk, geldik. Burada bizi çok güzel bir tedaviye aldılar. Tedavi sürecinde çocuğumun gözlerinin içi gülmeye başladı. Şu anda ağrıları ciddi oranda azaldı. Şimdi daha enerjik ve daha sağlıklı, davranış değişim terapisi alıyor ve bu da hayatını ciddi anlamda düzene soktu. Daha güler yüzlü, daha dinamik, inşallah daha da iyi olacak. Her şey için teşekkür ediyoruz.
Tarık Ziya Şen
20 Ekim’de derya hanıma geldik gelme nedenimiz annemin mutsuzluğu, depresyonu ve unutkanlıklarının hayat akışını etkilemeye başlaması idi. Artık normal hayat akışını devam ettiremiyordu, normal bir insanın günlük yaşamında yaptığı şeyleri yapmak istemiyordu, eskiden çok sosyal bir insan olmasına rağmen unutkanlıklarla hayata küsmüştü adeta ve bir sebep bulamıyorduk. Çok araştırdık ve derya hocama geldik çeşitli testler gıda takviyeleri ve terapilerle hiç beklemediğimiz bir noktaya geldik. Bir doktordan ziyade bir yaşam koçu gibi yaklaştı derya hanım ve ekibi. İlk zamanlarda zorlansa da zamanla terapilerle ve takviyelerle uykuları düzenlendi, kitap okumaya, gazete okumaya başladı unutkanlıkları azaldı, artık yanında biri olmasa da kendi başına uçağa binebiliyor sporunu yapabiliyor kendi hayatını kendisi sürdürebiliyordu. Uyku problemlerimle de unutkanlık problemleri gibi ilgilendiler. Doktor dendiğinde bir ekip işi olduğunu bu klinikte gördük beş ay gibi kısa bir zamanda bu şekilde bir gelişme kaydetmiş olmak çok mutluluk verici. Daha önce gittiğimiz doktorlar hep ilaçlara yönlendirirken derya hoca bizim yaşam kalitemizi düzenledi ve soruna çözüm buldu. Teşekkür ediyoruz.
Sezen Tanyeri
Ben derya hanımı internetten buldum araştırdım gittim muayene oldum ve Derya hanımla tanışana kadar her gün migren atakları yaşıyordum. Tanıştığım günden buyana bir ay geçti bir ayda 10 kere atak geçirdim ve yalnızca kısa uygulamalar yaptı. Tedavi sürecim hala devam ediyor. İnanıyorum ki bu gidişle birkaç aya hiç atak yaşamamaya da başlayacağım. Derya hanıma çok teşekkür ederim.
Kadir Haykır